Autoland dezmembrari auto

Autoland dezmembrari auto | ISO 9001 | ISO 14001 GooglePlay - Dezmembrari Auto RomâniaDezmembrari Auto România - GooglePlay

TERMENI ȘI CONDITII DE LIVRARE ȘI PLATĂ

Dorim să vă informăm că produsele sunt afișate din stoc în timp real, astfel că există posibilitatea ca un produsul din coșul dvs de cumpărături să se vândă, aceste nefiind rezervate decât după plasarea comenzii ferme. Pentru a evita asemenea situații vă recomandăm să efectuați comanda după ce ați terminat de pus în coș produsele dorite.

FURNIZORUL PRODUSELOR ŞI SERVICIILOR

Autoland SRL | dezmembrări auto Maramureș

Adresa: Tăuții Măgherăuș, Bușag, str. 112, nr. 38, Jud. Maramureș
GPS: N 47.66843, E 23.43058
Telefon: (004) 0757 042121
ONRC: J24/1368/2003, CUÎ: RO 15970405
E-mail: autolandmm@yahoo.com
Cont IBAN: RO48INGB0000999905264043
Banca: ING
Capital social: 3.000.000 lei (RON)

Autoland SRL | dezmembrări auto Cluj

Adresa: Florești, str. Avram Iancu, nr. 359, Jud. Cluj
GPS: N 46.74764, E 23.50521
Telefon: (004) 0741 288787
ONRC: J24/1368/2003, CUÎ: RO 15970405
E-mail: autolandcj@yahoo.ro
Cont IBAN: RO48INGB0000999905264043
Banca: ING
Capital social: 3.000.000 lei (RON)

I. LIVRARE

I.1. Termenul de livrare este de maximum 2 zile lucrătoare de la data înregistrării comenzii dvs.

Este posibil ca în cazul în care există o cerere mare pentru un anumit produs, stocul de la depozitul Autoland SRL să se epuizeze, astfel încât termenul de livrare a produsului să fie mai mare. În această situaţie, veţi fi notificat pentru fiecare caz în parte. Dacă noul termenul de livrare nu vă este convenabil, puteţi anula comanda dumneavoastră în termen de 5 zile de la plasarea acesteia. Pot apărea situaţii în care, în locul produsului comandat, să nu vă putem livra decât un produs înlocuitor. Produsul înlocuitor nu va fi diferit din punct de vedere al caracteristicilor principale de produsul comandat.

I.2. Produsele comandate pot fi preluate la sediul nostru, achitate în numerar, sau livrate prin curier rapid, achitate ramburs sau achitate prin plata online cu card bancar.
Ridicarea produselor de la sediul Autoland SRL, din Tăuții Măgherăuș, Bușag, str. 112, Nr. 38, județul Maremureș sau Autoland SRL, Florești, str. Avram Iancu, nr. 359, Jud. Cluj, se face personal de către client. Programul de lucru este de luni până vineri, între orele 09:00 şi 17:00. Avantajul ridicării de la sediul nostru constă în faptul că nu se mai percep taxe de transport. De asemenea clientul are astfel posibilitatea de a testa produsul înainte de a-l achiziţiona.

I.3. În cazul în care optaţi pentru livrarea prin curierat rapid, se poate factura un cost de transport care va fi comunicat clientului la efectuarea comenzii, în funcţie de valoarea totală a comenzii. Produsele sunt livrate doar pe teritoriul României prin firma de curierat rapid Fan Courier.
bulletCostul de transport va fi facturat o singură dată chiar şi în cazul în care comanda dumneavoastră va fi livrată în mai multe tranşe (în funcţie de disponibilitatea pe stoc a produselor).
bulletÎn cazul livrării cu ramburs, vă rugăm să verificaţi integritatea ambalajului în prezenţa curierului. Dacă există nereguli, înregistraţi-le împreună cu curierul într-un proces-verbal pe care îl expediaţi apoi pe adresa noastră.
bulletÎn cazul livrărilor prin curier, dacă produsul primit este defect şi/sau prezintă urme de deteriorare, puteţi solicita returnarea produsului în 48 de ore de la recepţia acestuia, în vederea înlocuirii cu un produs similar.
bulletPentru produsele ale căror colete prezintă deteriorări vizibile la primirea prin curier, vă recomandăm să refuzaţi recepţia lor.
bulletÎn cazul în care clientul constată că piesa este neconformă, are dreptul să o returneze şi să solicite contravaloarea piesei într-un termen de 15 zile calendaristice, clientul suportând cheltuielile de transport.

I.4. Eventualele sesizări (legate de garanţie, returnare, service, schimb) pot fi soluţionate prin intermediul departamentului de relaţii cu clienţii. Acesta poate fi contactat zilnic, de luni până vineri, între orele 09:00 şi 17:00, la telefon 0757041919 sau prin email autolandmm@yahoo.com sau autolandcj@yahoo.ro.

I.5. În cazul în care întâmpinaţi probleme legate de o comandă, iar departamentul vânzări (autolandmm@yahoo.com) nu vă poate ajuta, vă puteţi adresa pentru conciliere internă gratuită tel. 0757041919 sau prin email autolandmm@yahoo.com sau autolandcj@yahoo.ro.


II. PLATĂ

II.1. Prețul produselor

Toate preţurile afişate pe site conţin TVA 19% şi taxa verde (acolo unde este cazul, în conformitate cu HG nr. 448/2005). În unele situaţii (comandă unică cu valoare mai mare de 2.000 lei, sau refuzul repetat de a prelua comanda expediată) ne rezervăm dreptul de a percepe plata, totală sau parţială, în avans. Prin comanda sa, clientul ia la cunoştinţă şi acceptă condiţiile de livrare şi plată SC Autoalnd SRL.

II.2. Plata cu numerar

Plata cu numerar se face în lei, integral, la livrare sau la ridicarea produselor de la sediul SC Autoalnd SRL. Valoarea produselor este cea din momentul confirmării comenzii. În cazul livrării produselor de către curieri, plata se va face către curierul care efectuează livrarea.

II.3. Plata cu ordin de plată

Plata prin ordin de plată se face doar în baza facturii proforma emise de SC Autoalnd SRL, în urma confirmării comenzii dvs. Livrarea produselor se face după confirmarea plăţii. Datele necesare efectuării plăţii cu ordin de plată se vor regăsi pe factura proformă.

II.4. Plata ramburs

Plata, în numerar, se efectuează integral în momentul livrării produselor la domiciliu, la curierul care a efectuat livrarea.

II.5. Plata cu cardul bancar online

Se poate efectua plata online cu cardul bancar personal sau al firmei, în condiţii de siguranţă deplină. Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) şi MASTERCARD (inclusiv Maestro, dacă au cod VV2/CVC2). Autoland nu percepe niciun comision suplimentar pentru tranzacţii. Pentru asigurarea securităţii tranzacţiilor, www.dezmembrariromania.ro foloseşte platforma ‹3D-Secure› („Verified by Visa” şi „MasterCard SecureCode”).
Pentru finalizarea corectă a tranzacţiei, trebuie introduse datele necesare autorizării tranzacţiei în platforma securizată de plaţi ‹3D-Secure›. În cazul în care cardul este asociat unui cont în altă moneda decât RON, tranzacţiile se efectuează în lei, la cursul de schimb al băncii emitente pentru cardul respectiv.

Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv prin intermediul platformei de plată ‹3D-Secure›. Autoland SRL nu solicită şi nu stochează niciun fel de detalii referitoare la cardul tău. Pentru mai multe informaţii despre procesatorul de plăţi online securizate ‹3D-Secure› vă rugăm vizitaţi site-ul www.romcard.ro


III. CONFIDENŢIALITATE

Vă informăm că, în conformitate cu Legea nr. 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, informaţiile referitoare la numele şi adresa dumneavoastră vor fi înregistrate în baza noastră de date. Acestea vor fi utilizate EXCLUSIV în scopul transmiterii de oferte comerciale, informaţii privind produsele, cataloage GRATUITE, cadouri. În cazul în care nu mai doriţi să primiţi oferte tipărite sau on-line vă rugăm să ne informaţi în scris prin email, fax sau poştă, despre acest lucru.


IV. CONŢINUT SITE

Ne cerem scuze pentru eventualele erori sau greşeli care ar putea apărea în legătură cu codurile sau preţurile produselor de pe pagina web sau din materialele tipărite. Unele specificaţii tehnice sau preţul pot fi modificate fără preaviz sau pot conţine erori de operare.
Fotografiiile prezentate sunt ale produselor ofertate, cu toate acestea este posibil să apară erori de operare și o fotografie sa fie alocată unui alt produs.


V. DREPTURI DE AUTOR

Întregul conţinut al site-ului este proprietatea SC Autoland SRL, fiind protejat prin legislaţia română şi internaţională privind drepturile de autor. Toate drepturile de autor pentru informaţiile existente pe acest site sunt deţinute de SC Autoland SRL și SC King Systems® SRL.
Niciun material de pe acest site nu poate fi reprodus parţial, integral sau modificat fără permisiunea exprimată prin acord scris de reprezentanţii legali ai SC Autoland SRL.
Conţinutul acestui site, textele, grafica, fotografiile, software-ul, logo-urile şi orice alte materiale prezente pe site sunt protejate de legea dreptului de autor şi alte reglementări legale în domeniul proprietăţii intelectuale şi sunt proprietatea SC Autoland SRL sau a SC King Systems® SRL.
Reproducerea, copierea, multiplicarea, vinderea, revinderea sau exploatarea informaţiilor de pe acest site fără acordul scris al reprezentanţilor legali ai SC Autoland SRL poate atrage răspunderea civilă sau penală. Adresa de e-mail pentru semnalarea oricăror probleme legate de proprietatea intelectuală este autolandmm@yahoo.com sau autolandcj@yahoo.ro.


VI. CALITATE

Produsele comercializate prin acest site provin din mașini dezmembrate și sunt testate, unele defecte fiind sesizate la rubrica observații (fisuri, zgârieturi etc.).
Pentru ca produsele care ajung la dumneavoastră să corespundă unui nivel calitativ cât mai înalt, acestea sunt testate de SC Autoland SRL cu instrumente și bancuri de probă profesionale şi ambalate cu grijă. Chiar şi în condiţiile de maximă atenţie pot apărea probleme, astfel - pentru ca dumneavoastră să puteţi cumpăra fără riscuri, toate produsele defecte vor fi schimbate sau reparate fără costuri suplimentare, în cel mai scurt timp posibil.


VII. GARANȚIE

Produsele de pe acest site au un termen de garanţie de 180 de zile sau de garanția producătorului pentru produsele noi, cu excepţia consumabilelor (ulei, filtre etc.). Fiecare produs care beneficiază de garanţie în baza facturi sau a documentelor ce însoțeau marfa, cu respectarea obligației de a nu modifica seriile sau de a nu atinge sigiliile aplicate de SC Autoland SRL.

Garanţia se aplică pentru produsele utilizate conform destinaţiei acestora, care nu au defecte externe aparente şi sunt însoţite de factură emisă de SC Autoland SRL. Perioada de garanţie începe cu data preluării produsului. Conform legii, produsele ce au însumate intervenţii de service ce depăşesc 10% din perioada de garanţie sau care la o singură intervenţie depăşesc acestă perioadă, vor fi înlocuite cu produse similare, identice sau în cazul în care acest lucru nu este posibil se returnează contravaloarea produsului.


VIII. RETURNAREA PRODUSELOR

VIII.1. În cazul în care nu sunteţi mulţumit de produsul achiziţionat, îl puteţi returna în termen de 15 zile calendaristice, în conformitate cu condiţiile de vânzare de pe factură.

VIII.2. Conform Ordonanței de Urgență a Guvernului nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate la distanță:
bulletConsumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art. 13 alin. (3) și art. 14 din OuG nr. 34/2014, în termen de 15 zile începând de la ziua în care intră în posesia fizică a produsului;
bulletTermenul de 15 zile calendaristice prevăzut pentru exercitarea acestui drept începe să curgă de la data primirii pieselor auto de către consumator.
bulletDreptul de retur în 15 zile calendaristice se adresează doar clienților care au achiziționat produse online de pe site-ul societății cu livrare la distanță printr-un serviciu de curierat.
bulletConform OuG nr. 34/2014 consumatorul este raspunzător de achitarea cheltuielilor aferente returnării produselor către comerciant.

VIII.3. PIESELE AUTO LIVRATE NU POT FI ACCEPTATE LA RETUR DACĂ:
bulletprezintă urme de montaj, vopsire sau sudură;
bulletau lovituri, urme de deteriorare ori sunt incomplete;
bulletnu mai au inscripționările și sigiliile aplicate de parcul de dezmembrări auto;
bulletau fost montate într-un service neautorizat RAR (se va prezenta dovada montării într-un service autorizat RAR, după caz);
bulletsunt neînsoțite de documentele de achiziție.

VIII.4. Dupa acceptarea produselor la retur, rambursarea sumei platite se va face într-un cont bancar comunicat în scris de către consumator, în cel mult 30 de zile de la data denunțării contractului. Contul IBAN trebuie să aparțină persoanei pe numele căreia s-a emis factura! Aceasta modalitate de rambursare este complet gratuită pentru cumpărător, costurile de transferului fiind suportate integral de căre Autoland SRL.

IX. COSTURI ŞI TAXE SPECIALE PENTRU RENUNŢAREA LA CUMPĂRARE

IX.1. Costuri suportate de către cumpărător:
bulletCosturi de retur și transport curier pentru produsul în cazul căruia cumpărătorul renunță la achiziționarea produsului în termen de 15 zile de la recepția produsului (art. 14, punctul 2);
bulletDacă produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut se va solicita o taxă pentru readucerea în stadiul inițial (dacă este posibil) sau pentru a acoperi diferența de preț rezultată din vânzarea produsului ca second-hand sau, la opțiunea clientului, îi vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia (art. 14, punctul 3).

IX.2. Costuri suportate de către vânzător:
bulletProdus ce nu este conform cu specificațiile din oferta vânzătorului;
bulletProdus ce nu este conform specificațiilor menționate în comanda cumpărătorului;
bulletProdus nefuncțional în primele 48 de ore de la recepție sau colete ce prezintă deteriorări la recepție (dacă defectul de nefuncționare este semnalat în primele 48 ore de la recepție).

IX.3. Renunţarea la cumpărare în termen de 15 zile este valabilă pentru produsele livrate prin curier, cu specificare "VERIFICARE COLET", sau la sediul SC Autoland SRL.

IX.4. Returul produselor se poate face doar prin serviciul de curierat agreat de Autoland SRL sau la sediul firmei. Produsul returnat trebuie să fie în aceeaşi stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte şi documentele care l-au însoţit). Produsele returnate trebuie să fie însoţite de o copie a facturii de achiziţie. În cazul returului prin curier, costurile de transport sunt suportate de către cumpărător şi vor fi scăzute din valoarea ce trebuie returnată cumpărătorului. Rambursarea sumelor se va face în cel mult 15 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului, transmisă de către vânzător (art. 13, punctele 1, 2, 3 și 4). Suma înapoiată nu include cheltuielile de transport. Firma nu isi asuma cheltuielile de montare a pieselor vandute. Pentru piesele vândute, garanția acoperă contravaloarea piesei și nu acoperă transportul sau montajul piesei.

X. IMPORTANT

În cazurile în care produsele returnate prezintă ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzură, zgârieturi, lovituri, ciobiri, şocuri electrice, accesorii lipsă (nesemnalate ca defecte estetice în primele 48 de ore de la recepționarea produsului), ne rezervăm dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o sumă din valoarea produsului, sumă ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse.

De asemenea, ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea returului în situaţia unor abuzuri (returnări repetate).

Dacă returul a fost refuzat pentru unul dintre motivele enumerate mai sus sau dacă clientul a expediat produsul fără a completa formularul de retur sau a expediat produsul prin alt serviciu de curierat decât cel agreat, costul transportului înapoi către cumpărător se va face pe cheltuiala acestuia.

XI. EXCEPŢII

Potrivit prevederilor art. 16 din OG nr. 34/2014 nu pot fi denunțate contractele care au ca obiect furnizarea următoarelor categorii de produse: produse care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri (nesemnalate ca defecte estetice în primele 48 de ore de la recepționarea produsului), produse aduse pe comenzi speciale.

XII. LITIGII ȘI CONFLICTE

Litigiile apărute între utilizatorii acestui site şi SC Autoland SRL se rezolvă pe cale amiabilă. În cazul în care conflictul nu este rezolvat pe cale amiabilă, competenţa revine instanţelor de judecată româneşti.

XIII. INFORMAŢII PRIVIND DEEE

XIII.1. Deşeurile de echipamente electrice şi electronice (DEEE) pot conţine substanţe periculoase ce au un impact negativ asupra mediului şi sănătăţii umane în cazul în care nu sunt colectate selectiv.

Avand în vedere prevederile OUG nr. 195/2005 – referitoare la protecţia mediului, HG nr. 1037/2010, privind deşeurile de echipamente electrice şi electronice, clienţii vor avea în vedere următoarele:
bulletCumpărătorii au obligaţia de a nu elimina deşeurile de echipamente electrice şi electronice (DEEE) ca deşeuri municipale nesortate şi de a colecta selectiv aceste DEEE;
bulletColectarea acestor deşeuri (DEEE) se va efectua prin puncte de colectare selective puse la dispoziţia producătorilor de către Autorităţile administraţiei publice locale care au obligaţia potrivit art. 5 alin. 1) din HG nr. 448/2005 de a colecta separat DEEE de la gospodăriile particulare şi de a pune la dispoziţia producătorilor spaţiile necesare pentru înfiinţarea punctelor de colectare a DEEE;
bulletClienţii pot preda DEEE în mod gratuit la punctele de colectare specificate în momentul achiziţiei unui produs nou din aceeaşi categorie; astfel, Autoalnd SRL aplică politica de colectare a DEEE în sistem de preluare a echipamentelor unul la unul, conform legislaţiei în vigoare, dacă echipamentul predat este echivalent şi a indeplinit aceleaşi funcţii ca şi echipamentul nou furnizat; clienţii Autoalnd SRL pot preda DEEE echivalent la sediul nostru.

XIII.2. Simbolul care indică faptul că echipamentele electrice şi electronice fac obiectul unei colectări separate reprezintă o pubelă cu roţi barată cu două linii în formă de X.

XIII.3. Această pictogramă indică faptul că DEEE nu trebuie amestecate cu deşeurile menajere şi că ele fac obiectul unei colectări selective.